დასახელება
ავტორი
აღწერა
გავაცოცხლოთ ქართული ანიმაციები და ზ… მეგი კუთხაშვილი მოსწავლეთა ინტერესების გაგების მიზნით ჩატარდა გამოკითხვა თუ რომელ ანიმაციებს, მულტფილმებს და ზღაპრებს კითხულობენ. აღმოჩნ… ჩვენ ვცვლით ერთმანეთს თამუნა მაჭარაშვილი პროექტის “ჩვენ ვცვლით ერთმანეთს” ფარგლებში “ათასწლეულის სკოლის” მე-10 კლასის მოსწავლეებმა საკლასო სივრცეში იმსჯელეს საზო… დედამიწა ნარჩენებში იძირება ლია ხაჩიძე, მარინე ლიკლიკაძე ამ პროექტში მონაწილეობდა სსიპ ლაგოდეხის მუნიციპალიტეტის კართუბნის საჯარო სკოლის მე-3 კლასის მოსწავლეები. მოსწავლეებმა პრ… ქალის როლი ოჯახსა და საზოგადებაში მაია მოსეშვილი საზოგადოებაში მოძალებულია ოჯახური ძალადობის ფაქტები, დაკნინებულია ქალის როლი ოჯახსა და საზოგადებაში.ძალადობის მსხვერპლნი… მრავალფეროვნება და კულინარია ლალი დალაქიშვილი პროექტის განხორციელებას წინ უძღვოდა მოსამზადებელი სამუშაო. მას შემდეგ, რაც მოსწავლეებს, სკოლის ისტორიისა და გეოგრაფიის მ… A tribute to Shumba თათია მოსიაშვილი მოსწავლეები გაეცნობიან ქართულ და საერთაშორისო მედიაში გავრცელებულ მასალებს თბილისის წყალდიდობის დროს ზოოპარკის შესახებ, … ადამიანის სასიცოცხლო ფუნქციების მათ… მანანა თოფურია, მარინა ხომასურიძე სასწავლო მიზანი: მოსწავლემ შეძლოს მათემატიკაში მიღებული ცოდნის გამოყენება და ამის საფუძველზე ეკგ-ზე, როგორც ძაბვის … იაკობ გოგოებაშვილის „იავნანამ რა ჰქ… მანანა ბაქრაძე მედიაწიგნიერების მიზანი: მედიის მიერ გამოქვეყნებულ ინფორმაციაში სხვადასხვა ხედვის იდენტიფიცირება; მედიის მიერ სინამ… მიხეილ ჯავახიშვილის „მიწის ყივილი“ ხათუნა თეთრაძე მედიაწიგნიერების კრიტიკული ანალიზი და სინამდვილის რეპრეზენტაცია. სხვადასხვა მედიის მიერ გამოქვეყნებული ინფორმაციის ანალ… გენდერი და სათამაშო სოფიო კვერნაძე მოსწავლეები იმსჯელებენ და გააანალიზებენ თუ საიდან მოდის გენდერული სტერეოტიპები და რა გავლენა აქვს მათ საზოგადოებაზე.